dilluns, 7 d’abril del 2014

Reflexa

Les aparences físiques enganyen. El que es mostra per fora no pot descriure a una persona. El físic no defineix com és algú. De la mateixa manera, a partir del físic no es pot saber quin és el comportament de la persona que tenim davant.
Quan em miro al mirall únicament veig com soc per fora, físicament. Si jo mateixa no em conegués, només sabria dir que sóc rossa, amb els ulls marrons i amb la pell clara. 
Potser, si m’hi fixés un pèl més, podria arribar a dir que tinc una mirada bastant antipàtica i puc semblar tancada. Però realment només és un reflex que mostra la realitat exterior, no interior.


Com a conclusió, és per tots sabut que les persones acostumen a ser diferents al que aparenten. Tot i així, vivim en una societat on els prejudicis segueixen apareixent dia rere dia. Si tots sabem que els prejudicis no es solen complir, per què no deixem de deixar-nos portar per la primera impressió que ens causa algú?
Per Laia Biondo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada