divendres, 4 d’abril del 2014

L'opinió del mirall

En aquesta imatge se’m pot veure confiat de mi mateix, quan a la realitat ho soc molt detalladament i amb temes molt concrets. També se’m pot observar segur, atrevit, un tant despreocupat també podria dir. Doncs en molts dels casos en efecte, soc una persona segura, confia en les seves capacitats, atrevit em costa depenent de la situació en la que em trobi, però es podria dir que sí. Despreocupat és en l’única que discrepo. Sóc una persona que és preocupa per detalls que a la llarga és poden fer més i més grans, encara que com és pot veure, m’agrada que pensin que no em preocupo. En aquesta tipus de foto surto amb un look que molts cops m’han dit comentaris com que aparento ser un noi “dolent” per dir-ho d’alguna manera, però jo penso que abans de etiquetar a una persona s’ha de conèixer.

Per Òscar Bañuls

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada