divendres, 18 d’octubre del 2013

Inés Villanueva

Em dic Inés Villanueva Pérez i tinc 15 anys. Estudio 4rt de la E.S.O. i fa una mica més de cinc anys que visc a Catalunya. Vaig néixer a Albacete, on tinc família i amics amb els que encara mantinc una estreta relació, cosa de la qual estic notablement orgullosa. Aquí també he conegut gent que probablement mai oblidaré, i em sento afortunada de poder dir que, als meus quinze anys, tinc el privilegi de conèixer moltes personalitats totalment diferents.
Gaudeixo amb la cultura; m’interessen la literatura, la música, la filosofia, el cinema, i, sobretot, la situació política i social actual. Fa onze anys que estic estudiant música, i deu que toco el piano. També tinc una gran passió per les lletres; des d’escriure fins a llegir als grans autors clàssics. Haig d’agrair aquesta passió a l’entorn familiar, en el qual la cultura és molt present i valorada.
Com és de suposar, m’agradaria estudiar una carrera lligada a la literatura universal i, si és possible més endavant, acabar la carrera de piano.  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada