dijous, 17 d’octubre del 2013

Albert Garrido

Hola, em dic Albert Garrido Latorre i sóc un estudiant de 4rt d’ESO a l’escola La Ginesta (Castelldefels). Visc i he viscut des de que vaig néixer l’11 de març del 1998 allà. Sóc un noi una mica mandrós, rialler, però al moment de la veritat compleixo com el que més. També sóc un noi molt esportista, m’encanta l’esport. Actualment jugo a futbol sala al club Futbol Sala Castelldefels. També m’apassiona el surf i l’skate, sempre que hi ha onades, aprofito i vaig (puc arribar a estar a l’aigua més de 4 hores). Com es pot observar a la imatge tinc un ciclomotor de 50cc. Les motos també m’agraden molt i segurament quan vagi tenint l’edat em treure tots els carnets de moto per poder gaudir de totes les cilindrades.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada