divendres, 18 d’octubre del 2013

Carla Acien

Sóc la Carla, tinc 15 anys i vaig a l’escola La Ginesta a la classe de 4t d’ESO. Visc a Castelldefels amb la meva mare.
Pel que fa al caràcter sóc molt simpàtica, divertida, quan vull sóc vergonyosa, m’agrada conèixer el per què de les coses i sobre tot m’agrada que m’estimin i que em demostrin afecte cap a mi, que estiguin per mi, ser de vegades el centre del món i que tot giri al meu voltant. Sóc molt amiga de les meves amigues. Sé diferenciar el que és convenient per mi i el que em pot perjudicar.
Sóc tossuda i a causa del meu caràcter tinc de vegades enfrontaments amb la gent que m’estima. Em considero afortunada, encara que quan tenia 8 anys els meus pares és van separar i vaig passar-ho molt malament. És per aquest motiu que em crec molt madura i sobretot responsable per l’edat en la que em trobo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada