divendres, 21 de març del 2014

Mirall, mirallet

En aquesta imatge em veig  al mirall, veig el meu reflex, veig un canvi de posicions, un món a l´inrevés, i un jo canviat. Puc considerar que aquest sóc jo? Si el mirall reflecteix el que veu a l’inrevés, potser també pot veure els meus sentiments i canviar-los, potser el meu reflex té una personalitat contrària a la meva, però, qui sóc jo? Realment, el futur és l’únic que ho pot decidir, o potser, jo només sóc el present, la meva realitat, qui sap... I si el mirall em digués qui sóc, em mentiria? Ja que ho gira tot a l’inrevés, per tant, si em parlés i em digués que sóc una mala persona, m’estaria mentint o simplement dient-me la veritat, perquè, i si ell és la realitat i jo el mirall, llavors, no seria jo qui hauria de canviar les coses, i ell no m’estaria mentint, només em diria la seva realitat perquè jo la inverteixi. Però, mirall, de quin color ets? Ets del color de les coses que veus, o potser ets del color del teu mineral, o del color que vols que et vegin... Mil dubtes sobre tu volten arreu, però una cosa és evident, sempre que et miro, estic dins teu.
Per Joan Manel Finestres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada