divendres, 15 de novembre del 2013

Aina Arana

Hola, em dic Aina Arana Casado, tinc 15 anys, faig 4t d’ESO, i vaig a l’escola La Ginesta.

Vaig néixer el 8 de setembre de l’any 1998. Visc a Castelldefels, amb la meva família. La meva mare és catalana, i el meu pare és argentí, tinc tres germans de part de pare, però a part d’això, sóc filla única. En quant a mí, em considero una persona tímida, simpàtica i també alegre, tot i això no em considero una persona extrovertida, més aviat al contrari, tot i que sempre depèn de la situació.

  

2 comentaris:

  1. Oh que interessant! M'encanta la teva reflexió profunda. Arribaràs molt lluny. Aupa arqueologia. Bellezon a la foto.

    ResponElimina
  2. Ei, Ragnar, estic molt d'acord amb tu! És un gran blog, tant de bo fos més famós i la gent el conegués. Hem de fer difusió d'aquest treball!

    ResponElimina